maandag 17 februari 2014

pop up!

Op school zijn we eindelijk begonnen met de meesterproef van het jaar. Aan deze proef die een half jaar duurt kunnen ze zien of je je stage en examen jaar aan kunt.
Onze opdracht is om een pop up store te ontwerpen die in de koepelhal in Tilburg kan komen te staan. Hier had ik al eerder over verteld (hier zit ook de vintage store).
Ik ben van plan een vintage/antiek winkeltje te ontwerpen die woon accessoires verkoopt.
De winkel wordt een mengsel van shabby chic en klassiek antiek.
veel bruintinten maar dus ook het white wash komt er in terug.
de opdracht duurt dus een half jaar en zal hier veel mee bezig zijn. Ik zal af en toe vertellen hoe ver ik ben en wat voor dingen ik allemaal maak op school.

Het lijkt me leuk om dingen te laten zien die ik op school doe omdat ik hier heel erg mijn stijl in kan tonen en kan laten zien wie ik ben en wat ik mooi vind.
dit worden dus 2 uitgangspunten:
homebook | via FacebookShabby ChicPerfect cottage chic
Dit is ook echt mijn stijl dus ik hoop dat ik mezelf helemaal in de winkel kan uitten en de opdracht een toppunt gaat opleveren! De foto´s heb ik van weheartit
x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten