vrijdag 7 februari 2014

hardlopen

Ook ik moet er aan geloven! sinds ik verkering heb ben ik zeker 5 kilo aangekomen! Je gaat vaker uit eten, we gaan elke week naar de bioscoop en dat doe je niet zonder een medium zoute popcorn en een brisk ice tea.
Elke week weeg ik mezelf en dat doe ik nu al 3 weken. er is al 1,4 kilo af maar ik wil meer meer meer! Eergisteren ben ik samen met mijn broer ( die heel goed kan hardlopen) en mijn vriend (die ook nooit hardloopt) 5,2 kilometer gaan hardlopen. Het ging goed, het verbaast me maar het ging goed. Ik heb nog steeds spierpijn maar daar hebben we het even niet over. zondag ga ik weer hardlopen, ik blijf het zelfde rondje lopen. Zo zie ik verbetering in tijd snelheid enz. we hebben namelijk die ren app aangezet toe we gingen rennen en hebben 5,2 km gelopen in 43 minuten. We deden "interval" (wauw sporttermen enzo) en hoop binnenkort dat rondje te kunnen lopen zonder interval (pauze).
2 keer in de week lijkt me prima, 3 keer zou beter zijn maar laten we niet overdrijven, ik heb ook nog een sociaal leven.
Die 5 kilo moeten er weer af!
x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten