woensdag 26 februari 2014

hardloop inspiratie


Healthy living
Ik zie bij veel bloggers dat ze net zijn begonnen met hardlopen. Ook ik ben er daar een van. Ik vind het leuk om in mijn vrije tijd foto's op te zoeken van mensen die veel zijn afgevallen, gezond eten en gezond leven.
De meeste foto's vind ik op instagram, maar ook weheartit is een goede site voor inspiratie.
Door deze foto's krijg ik meer motivatie om door te gaan en verder te lopen.
Gezond eten hoort natuurlijk ook bij het gezonde leven. Ik drink al geen alcohol (soms een rood wijntje) en eet steeds gezonder. Het is super om te zien hoe mensen zich bezig houden met eten en wat ze eten.
 Dit account << klik! heeft geweldige foto's die mij inspireren en motiveren om gezond te gaan eten en te gaan sporten.
Ik hoop dat ik jullie hiermee ook wat meer kan inspireren om door te zetten!
HealthyDaily Glamorous | via TumblrHealthyWork for itSummer

x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten