donderdag 27 februari 2014

instagram

Vandaag was ik mijn foto's is terug aan het kijken op instagram. Toen ik met Littlegrannies begon had ik alleen een instagram waar ik foto's van spulletjes op zette en er een kleine uitleg bij gaf. Vaak vond ik die kleine uitleg te weinig en ben dus een blog begonnen. zo kon ik meer tekst bij mijn foto's zetten die ik maakte.
als eerst viel deze foto meer weer heel erg op:
Wie mij niet op instagram volgt, kent deze camera's nog niet.
De camera's staan in mijn kamer naast mijn tv. Ik heb er inmiddels nog een gekocht. alle 3 doen ze het nog maar ik heb ze nog nooit getest. Het lijkt me leuk om een keer als het mooi weer is foto's te gaan maken met een van de camera's.
Ik ben een tijd op zoek geweest naar zo'n soort camera:
Helaas zijn die camera's meestal super duur en heb er dus nog steeds geen gekocht. Deze camera is ook de enige camera die ik nog eens zou willen kopen om bij de rest te zetten. Al vind ik 3 ook een mooi aantal.

volgende foto!
Deze boekjes liggen op de enige plank waar ik nog nooit foto's van op mijn blog heb gezet. op deze plank staan namelijk heel veel foto's van mijn ouders en opa en oma van toen ze nog jong waren. Ik weet niet zeker of ik hier foto's van wil en mag maken en heb deze dus nog even laten zitten. Maar dit kleine stukje is wel heel speciaal. 
De boekjes kocht ik bij de kringloop winkel dus dat is niet heel bijzonder. de sieraden die er op liggen zijn wel bijzonder! HEEL BIJZONDER! Voor mij tenminste. 
Het is een sieraden set van de oma van mijn vriend. Ik kreeg de ring van mijn vriend omdat we op een markt zo'n soort ring zagen. hij zei dat zijn oma ook altijd zo'n ring droeg. zijn oma is helaas al overleden en heb haar nooit gekend. Na een paar weken zei hij dat hij iets voor me had en hij gaf me deze ring. Hij past precies maar ik vind het toch eng om hem aan te doen. Ik ben bang dat ik hem kwijt raak en heb hem nu dus een mooi plekje gegeven. Naast de ring heb ik daarna van Joël zijn vader (de sieraden zijn dus van zijn moeder) de ketting en de oorbellen gekregen. de ketting en ring heb ik al wel een paar keer aangehad met grote feesten zoals kerst en verjaardagen. verder blijven ze daar dus mooi liggen. 

Nog eentje dan!
Ik kijk vaak op www.welke.nl, dit is een site met veen doe het zelf dingetjes. Op die site stond een foto van een zelfgemaakte "spoonring". Ik vond hem zo gaaf en ben verder gaan zoeken hoe ze die hadden gemaakt. Al snel kwam ik veel foto's tegen van zulke ringen. Zoals jullie weten ga ik vaak naar kringloopwinkels en ik sleur mijn vriend steeds mee(hij vindt het stiekem ook leuk hoor!). We waren bij de rkijgloopwinkel bij ons in de buurt en we zagen wat mooie lepels waar we een ring van wouden maken. Ik kocht er een stuk of 5, 0,75 euro per stuk. Hiermee gingen we thuis aan de slag. Veel lepels braken maar een bleef heel en werd een prachtige ring! ik heb hem vaak aan en geniet er steeds van als ik hem aan heb. Mijn vriend heeft hem uiteindelijk mooi kunnen buigen zonder dat hij brak, daarom denk ik ook steeds aan hem als ik de ring aanheb. 

Dit waren wat dingetjes die jullie misschien nog nooit van me hadden gezien. Ik wou er geen speciale blogpost over maken omdat ik ze ook al een keer op instagram had gezet. Maar nu heb ik toch een kleine terugblik op mijn beginnende littlegrannies leven. 

x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter





Geen opmerkingen:

Een reactie posten