zondag 9 februari 2014

vintage webwinkel!

http://www.phixi.nl/

Zoals jullie weten kijk ik vaan op marktplaats. Vandaag zat ik eens te zoeken naar vintage kleding, ik heb hier echt een zwak voor gekregen! er waren maar 2 pagina's en de meeste waren webwinkels. Een webwinkel sprak me erg aan en ben er eens op gaan kijken.
wat een prachtige spullen hebben ze bij deze webwinkel en wat een leuke prijsjes! 
Dit zijn op dit moment mijn favorieten: 
vintage clothing vintage Jamie Dress 0vintage shoes vintage Donna Shoes 0vintage bags vintage Tapestry Suitcase 0vintage clothing vintage Checked Double-breasted Blazer 0
Ook heeft de site een hoop sieraden waar ik maar niet uit kan kiezen.Binnenkort ga ik er eens wat bestellen! Ik vind het erg jammer dat ze geen herenkleding hebben, mijn vriend wil ook zo graag vintage kleding kopen maar het is meestal te klein voor hem. Ik hoop binnenkort dus te kunnen laten zien wat ik bij deze webshop het gekocht en raad jullie zeker aan om ook eens te kijken!
x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten