maandag 10 februari 2014

30 day challenge

Naast het hardlopen 2 keer in de week waar ik het al eerder over had wil ik ook beginnen met een challenge.

Ik geef toe, ik ben nog niet begonnen. Gisteren had ik nog last van mijn benen van het hardlopen dus leek het me niet zo'n slim plan om al te beginnen. Het lijkt me leuk om te kijken of ik het volhoud om het ook echt elke dag te doen en niet steeds dagen over te slaan. als het goed gaat wil ik natuurlijk niet na die 30 dagen stoppen. Dan wil ik  bijvoorbeeld elke dag door gaan met 100 squats, en na elke 3e dag alsnog een rustdag inplannen.
Ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met deze challenge en of het vol te houden is.
ik zal een blogpost plaatsen als ik halverwegen de 30 dagen ben om te laten weten hoe het gaat.
ook de plankchallenge lijkt me leuk. misschien kan ik die na deze challenge wel uit testen.
30 Day Plank Challengeplank
We want more!! elke 30 dagen iets anders? kijk eens op deze site www.somastruct.com

x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten