maandag 17 februari 2014

city and colour

WAAAAAAAAAUWWWWW!!!
Wie niet is geweest vrijdag 14 februari moet heeel veel spijt hebben!
Ik had jullie al verteld dat ik vrijdag naar City and Colour zou gaan samen met mijn vriend.
Voor het optreden zijn we bij ribs facory gaan eten, het was helemaal vol gereserveerd maar als we voor half 8 weer weg zouden zijn. Dat zou wel moeten lukken dus we hebben van 6 tot 7 heeerlijk gegeten en zijn daarna naar de overkant gelopen. (013 zit tegenover Ribs factory, hoe slim is dat!).

We kwamen om half 8 ongeveer de zaal in lopen en moesten dus nog even wachten. We hebben ons prima vermaakt met mensen kijken en kletsen en voor we het wisten begon het al.
In het voorprogramma stond Hannah Georgas, wat is zij perfect! Ze zingt prachtig en is echt zichzelf op het podium. Iedereen stond te genieten toen ze aan het zingen was.
ken je haar niet? KLIK   Zoals mijn vriend zou zeggen: suuuper catchy!

Om 10 voor half 10 begon City and colour. Toen ze op kwamen begon iedereen te schreeuwen en ik geef ze gelijk want ze zijn geweldig! 
Toen het begon stond ik alleen maar naar de bassist en gitarist te kijken, kijk nou hoe leuk ze zijn!!!!
Let op! komen ze!
                   de gitarist!
                     de bassist! 
Maar nu waar het eigenlijk om gaat: City and colour. 
Hij zong prachtig, had humor en liet iedereen met kippenvel staan. Die man kan echt alles....

x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten