maandag 6 januari 2014

wie is littlegrannies?


Ik ben Simone, ik ben 18 jaar en studeer aan de Rooi Pannen in Tilburg. Hier doe ik de opleiding Ruimtelijke Presentatie en Communicatie. Ik leer hier veel over productpresentaties en heb veel interesse in interieur.

Mijn stijl

 Mijn opleiding heeft er voor gezorgd dat ik steeds meer op zoek ging naar een eigen stijl, ook mijn vriend heeft hier een grote rol in gespeeld. Ik houd erg van tweedehands kleding en ben dan ook vaak te vinden op rommelmarkten en ik kringloop winkels. ik draag vaak tweedehands jasjes en truien, hierdoor lijk ik af en toe een beetje op een omaatje, dit is ook de reden dat ik nu Littlegrannies heet. ik ben op zoek naar meer Littlegrannies! 

Niche parfum

Naast de liefde voor zo'n beetje alles wat oud is heb ik nog een groeiende liefde, en dat is mijn liefde voor niche parfum en cosmetica. Sinds een jaar heb ik een vriend die mij het een en ander bij heeft geleerd over parfum en huidverzorging. hier zal je dan ook af en toe berichten over terug lezen. 

 Inspireren

 Het leek me leuk om mensen die net als ik van "vintage" spulletjes houden te inspireren en ben daarom aangemeld op Instagram. Hier zette ik alle dingen op die ik kocht op rommelmarkten. Ik kreeg steeds meer volgers en zag dat er toch aardig wat interesse in was, ik deed dit alles in het Engels maar aangezien ik hier niet zo goed in ben ga ik nu in het Nederlands bloggen. 
Ik hoop dat ik op deze manier een groter publiek kan bereiken met de dingen die ik leuk vind!
x Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten