maandag 20 januari 2014

Room Tour #3

Petit Point

Toen ik ongeveer een half jaar geleden voor het eerst naar snuffelland ging in Weelde (hier heb ik eerder een link van gedeeld in een blogpost) zag ik een tasje staan met een spiegeltje 2 knopen en een poeder doos erin. Allemaal in het zelfde printje. Ik kon het niet laten liggen en vroeg wat het moest kosten. De vrouw die het in haar kraampje had liggen vroeg er best veel geld voor. Gelukkig kan de vader van mijn vriend nog al wat afbieden en kregen we er een hoop af. Ik weet niet meer precies wat ik er voor heb betaald maar het zal rond de 15 euro zijn geweest. 

Toen ik thuis kwam vroeg ik me af wat voor merk het was dus ik ging op zoek. Al snel kwam ik veel meer tegen dus ik heb op verschillende dingen geboden op marktplaats. binnen ongeveer 2 maanden had ik heel de collectie compleet. Ik weet niet of ik nog dingen mis maar ik kan al een lange tijd geen dingen meer vinden die ik nog niet heb. 






x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

1 opmerking: