donderdag 9 januari 2014

Room Tour #1

Bureau

Er beginnen steeds meer mensen naar mijn blog te kijken, erg veel volgers heb ik nog niet maar dat laat de pret niet bederven. omdat ik vaak naar kringloop winkels ga heb ik nog al wat spulletjes. Om deze te laten zien wil ik af en toe een gezellig hoekje van mijn kamer fotograferen en hier wat meer over vertellen. als eerst heb ik dan ook wel mijn meest speciale en nieuwste plekje uitgekozen.
Dit plekje vind ik zo speciaal omdat mijn oude knuffel hier staat. ik heb altijd al een grote liefde gehad voor biggetjes en roze. Mijn kamer was knalroze( nu niet meer hoor)en sinds mijn 6 jaar had ik deze knuffel. Omdat ik nu 18 ben en zij ook al een oude dame vond ik het tijd om Knorry (originele naam!) maar eens goed op te bergen. Maar hoe zielig zou het zijn om Knorry in een schoenendoos in de kast te zetten? Hier moest iets anders voor komen, en net op dat moment werden stolpen enorm hip. eerst kocht ik de kleine stolp want ik dacht dat ze hier wel in zou passen. Helaas had ik dat varkentje toch wat kleiner ingeschat en paste ie er niet in... De grote stolp heb ik van mijn broer gekregen omdat ik geslaagd was voor mijn auto rijbewijs, en dat paste wel! 


De klosjes komen van de Xenos en de sleutels heb ik bij Life&Garden gekocht. Het gouden servies wat er achter staat heb ik bij `knappe koppen` in Breda gekocht. Eigenlijk valt het me op de foto´s pas op hoe slecht dit servies te zien is dus ik zal er maar een ander plekje voor verzinnen. Deze zul je dus later nog een keer tegen komen. 
ik hoop dat jullie mijn altaartje voor Knorry net zo leuk vinden als ik!
x Simone

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig knuffeltje zeg!
    (en ik ben je gaan volgen hoor, leuk blog heb je :D)

    liefs,
    Femke
    www.unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om zo je oude knuffel te bewaren :) Moet je ook maar net op komen! Die klosjes staan er ook mooi in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er ook erg blij mee, het is alleen zo moeilijk om hem er niet even snel onderuit te pakken haha.
      x Simone

      Verwijderen