donderdag 30 januari 2014

outfit

ik heb eigenlijk nog niet zo vaak een outfit gepost van mezelf. Toch vind ik dat ik dat wat meer moet doen. Op mijn school hebben veel mensen een eigen stijl. Sommige mensen zeggen wel eens dat iedereen een eigen stijl heeft maar je snapt wat ik bedoel. Alternatieve mensen, die zijn er bij ons veel. een overschot. Maar ik hoor er bij!! En ik ben er trots op. De reden dat ik me Littlegrannies noem, ik kleed me in de kleding die een omaatje ook aan zou kunnen hebben. Truien, maar ook jasjes. ik heb de oude boekentas vna mijn moeder gekregen en daar loop ik nou mee rond. ik heb ooit wat foto's gepost van die tas en wat jasjes, ook heb ik in mijn antwerpen shoplog ( <<< klik als je die nog niet hebt gezien! )mijn truien laten zien. hier heb je alsnog de foto's die wel op instagram stonden maar nog niet op mijn blog. Zo leer je mij en mijn stijl ook weer wat meer kennen.





x Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten