zondag 12 januari 2014

antwerpen #1

Afgelopen weekend ben ik naar Antwerpen geweest. Dit is voor mij echt een 2e thuis. Het voelt goed om er te lopen en mijn vriend en ik weten precies naar welke we winkels we willen. Dat maakt het shoppen een stuk makkelijker. We gaan 2 keer per jaar naar Antwerpen en dat is met de Solden (Sale), in belgie heb je 2 keer per jaar Solden. De solden mag 1 maand duren en is dan ook echt 1 februari weg, als ze zich er niet aan houden kunnen ze hoge boetes verwachten. 

Als iemand het over shoppen in Antwerpen heeft denk ik al heel snel aan Think Twice. Dit is een tweedehands kleding winkel. Ze hebben er in Antwerpen 2 en ik ben bij allebei een kijkje gaan nemen. Eens in de 5 weken hebben ze nieuwe collectie maar voor die nieuwe collectie in de winkels komt te hangen is er eerst een grote solden. Eerst gaan er procenten af in de volgorde 20 %, 30 %, 50 % de dagen daarna komen grote afprijzingen. Je krijgt dan bijvoorbeeld alles voor 3 euro, 2 euro en de laatste dag zelfs 1 euro! 
Ik had geluk en kwam in de Solden naar Think Twice. alles was 3 euro, dit is wat ik heb gekocht. 

Naast dit heb ik natuurlijk ook nog wat andere dingen gekocht maar ik wou dit graag in een aparte post doen. 









Neem eens een kijkje op de website van Think Twice en laat je inspireren door hun kleding!

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke truien zeg, en dat voor 3 euro, echt geen geld! Ik heb al veel positiefs over die winkel gehoord en ik wil er nu echt eens heen, zo ver is Antwerpen niet vanaf Zeeland :)

    liefs,
    Femke va unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lekker he, en zo fijn dat de winter er nog aankomt. Het is echt een aanrader om daar een keer langs te gaan. die in de Kammenstraat is het grootst, er zit er ook nog een in een zijstraat van de meir. die is wat kleiner maar zeker niet minder mooi. Zelf reis ik altijd via Roosendaal met de trein, vanuit zeeland is dat ook zeker goed te doen.

      x Simone

      Verwijderen