woensdag 15 januari 2014

Antwerpen #2

Ik heb jullie in een eerdere post al wat dingen laten zien die ik in Antwerpen heb gekocht. Maar naast alleen truien heb ik ook nog wat andere dingetjes gekocht. Deze keer wil ik jullie de spullen laten zien die ik bij L'occitane gekocht. Samen met mijn vriend ben ik veel met huidverzorging bezig. Ook Parfum vinden we interessant. Elke keer als we naar Antwerpen gaan heeft mijn vriend het al dagen van tevoren over L'occitane. volgend mij zit er in Nederland nergens een L'occitane boutique maar in Antwerpen dus wel. Ook hier was Solden dus dan slaan wij onze slag. We hadden de dag er voor al gekeken op de site wat we allemaal wouden kopen, en natuurlijk was dat super veel. Dit is wat ik uiteindelijk gekocht heb. ik heb de dingen van mijn vriend helaas niet meer op de foto gezet maar geloof me, het was veel!


Dit was alles wat ik kocht, geef toe, het valt reuze mee.
Dit zeepje ruikt naar rozen en is licht roze. Ik kocht hem voor 2 euro en dat ging naar het goede doel!

bij deze parfum zit een beetje een verhaal.Toen mijn vriend en ik een half jaar geleden met de Solden naar Antwerpen gingen werd ik verliefd op deze parfum. ik vond hem heerlijk maar wou eerst verder kijken. ik had elke dag maar een bepaald bedrag op mijn pinpas staan en ik was bang dat ik ergens anders wat leukers zou zien. die dag heb ik hem niet meer gekocht. de volgende dag wou ik hem aan het einde van de dag toch maar gaan halen. helaas kwamen we er toen achter dat de Solden voorbij was en dat dus ook mijn grote liefde uit de schappen was gehaald. Ik heb er toen ik thuis was niet echt meer over na gedacht maar toen ik weer in antwerpen was en hem zag staan wist ik dat hij van mij was! 
deze parfum was nu nog maar €30,10, wat natuurlijk een hele leuke prijs is  voor een fles van 100 ml.

 Lippenbalsem: €2,- 15 ml
 body milk: €3,- 50 ml

x Simone

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gave dingen, schattige verpakking en ook zeker niet duur! leuk :)

    liefs,
    Femke van unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel leuk uit, jammer dat ik het niet kan ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen