woensdag 22 januari 2014

verjaardag cadeautje

waaaaaaaauwwwww

Zoals ik al eerder zei ben ik erg verslaafd geworden aan kop en schotel maar dit is toch wel het toppunt! 
Ik was dus van alles aan t zoeken op marktplaats. Mijn broer had dit door en ik zou nog een verjaardags cadeau krijgen. Bij mijn favorieten stond een aanbod van kop en schotels en ik kreeg een bericht dat hij gereserveerd was. 
ik baalde want had hier wel zin in. 
Nu zat ik dus gezellig koffie te drinken met mama op de bank. Komt mijn broer terug van het "sporten" met 2 grote dozen in zijn armen. 
Hier je verjaardags cadeau. en nu ga ik nog even je sinterklaa en kerstcadeau uit de auto pakken voor komend jaar. 
En ja hoor, de advertentie op marktplaats was gereserveerd voor mijn broer! 
Laat ik maar niks meer zeggen want waarschijnlijk lezen jullie dit toch niet omdat jullie meteen doorscrollen (dit is zeker geen woord of wel?)naar de foto's! 





ik heb een lieve broer he? ja ik heb een lieve broer! 
x Simone

2 opmerkingen:

  1. Geweldig zeg, zeker een leuke broer! Nu lekker stylen ermee en nog gefeliciteerd! gr. Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een verzameling! Erg lief van je broer.

    BeantwoordenVerwijderen