vrijdag 25 juli 2014

shoplog Antwerpen

Ja, ik geef het toe, ik ben verslaafd aan Antwerpen. Joël en ik wouden naar een leuke stad. dan kunnen we uit elke stad kiezen en wat doen we! Antwerpen dus.
En je raakt daar dus echt nooit uitgekeken he. We zeiden nog dat we niks zouden kopen omdat we over anderhalve week naar Londen gaan. Maar daar hebben we ons dus mooi niet aan gehouden.
Het is niet zo veel deze keer maar het is de moeite waard.
Natuurlijk moest ik even bij think twice naar binnen nadat we bubbletea op hadden bij 8tea5 ( je moet hier naar binnen als je in antwerpen bent. Hibiscus en taro zijn erg aan te raden)
Maar goed daar in de straat zit dus ook think twice. en daar kocht ik dit:

 bloesje: €12,- Deze is wat netter en lijkt een beetje op een peplum top. Ik draag hier onder een high waisted broek omdat ik hem anders wat te kort vind. 

bloesje: €15,- Deze is wat langer en heeft lange mouwen. Het is een beetje een doorschijnend stofje maar is daardoor wel goed te dragen in de zomer met een kort broekje met je mouwen omhoog en in de winter met een lange broek en een blazertje. 


 shirtje met knoopsluiting: €15,- Dit is een shortje van een wat dikkere stof. (100% katoen). Er zit schoudervulling in die ik eruit ga halen. Hierdoor wordt het shirt iets gangbaarder. Ik denk wel dat ik hem in mijn broek ga dragen anders is het een beetje een mannelijke vorm. 

Dat was Think Twice. Verder kocht ik alleen nog deze schoenen bij New Yorker voor €19,95. Daarvoor kon ik ze toch echt niet laten staan.Leuk onder een skaterskirt of een zwarte skinnyjeans. 
x Simone

volg me ook op : instagrambloglovin' en facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten