maandag 14 juli 2014

outfit - Need some flowers in my hair

Wiehoeee! Weer een outfit. Ik vind het zelf erg leuk om outfits te zien bij andere vintage bloggers. Ik probeer zelf steeds meer outfit foto's te maken en deze zo snel mogelijk online te zetten. Soms is dit een outfit of the day, soms is het gewoon een outfit tussendoor. Deze heb ik altijd al klaar staan voor het geval ik niks te bloggen heb.
Dit is weer eens zo'n outfit vor het geval ik niks te bloggen heb. 
Ik probeer tegenwoordig elke dag te bloggen, het gaat me redelijk goed af. Ik heb meer tijd om langs kringloopwinkeltjes en marktjes te gaan en dus heb ik veel te bloggen. 

Deze outfit heb ik gemaakt op een zomerse dag. het is op dit moment 22 graden en de zon laat zich eens goed zien. Ik heb dus alleen een jurk aan. Meestal wil ik hier wel een jasje of trui overheen maar daar is het nu iets te warm voor. Deze jurk kocht ik een tijdje terug bij Think Twice in Antwerpen. Dit was toen de enige jurk die ik kocht volgens mij. Ik kon na deze jurk gewoon geen jurken meer vinden die ik mooier vond als deze jurk. Het zou bijna een trouwjurkje kunnen zijn.

jurk: think twice - €13
tasje - opnieuw&co (kringloopwinke België) geen idee wat ik hier voor heb betaald
schoenen: VanHaren - €19,95??
Dit is het patroontje van de jurk! 
x Simone 

volg me ook op : instagrambloglovin' en facebook




Geen opmerkingen:

Een reactie posten