maandag 14 april 2014

Feest in huis

Hello! Ik ben blij. Afgelopen woensdag had ik sollicitatiegesprek bij de V&D in Roosendaal en ik ben aangenomen om een half jaar stage te komen lopen. Ik hoopte zo dat ik aangenomen zou worden maar ik ben dan ook een zondagskind.

Ik ging naar binnen en was te vroeg dus ben alvast de winkel door gelopen, ik moet toch weten wat ik het komende half jaar ga doen. Ik liep alle afdelingen af en mijn ogen vielen op iets wat ik heeeeeel graag wou hebben.
De mensen die me volgen op instagram weten waar ik t over heb. Ik kocht een borduurset om een kussen te maken. Met petit point print!! Ik ben gelukkig. Ik ben er al aan begonnen en mijn ervaren borduuroma vind dat ik het goed kan haha.
Het is eem verslaving maar wat gaat het langzaaaam. Zie hier de foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten