woensdag 30 april 2014

Emmaus langeweg

Vandaag ben ik baar de emmaus geweest in langeweg (dit is een dorpje). Samen met mijn vriend ben ik noggal wat dingen aan het zoeken voor later. We zijn nog jong maar dat houdt ons niet tegen!
We houden van vintage dus dit was weer een mooie nieuwe plek voor leuke spulletjes.  Het is alleen op woensdag en zaterdag open van 2tot 4. Niet erg lang dus. 
Toen we daar aan kwamen stonden er al heel wat auto's, we waren wat te vroeg dus liepen even langs maar de deuren waren al open. We liepen naar binnen maar werden tegengehouden. Terug naar buiten we zijn nog niet open. Nouja terug naar buiten dus, kregen we wat norse reacties van mensen maar dat mocht de pret niet drukken. Om 2 uur hoorde we een bel en mochten we naar binnen. Er stond inmiddels een lange rij en toen de bel ging rende alle mensen naar binnen! We wisten niet wat we zagen maar liepen er op ons gemakje achteraan.
Als je binnenloopt sta je eigelijk op een soort hofje (Buiten dus). Om je heen staan overal gebouwtjes met bordjes erbij. Curiosa, boeken,electra, bazaar enz. Je hebt dus allemaal aparte winkeltjes met aparte kassa's. We zijn alle winkeltjes langs geweest,curiosa was prachtig ingericht verder was het eogelijk overal net als een kringloopwinkel.
En dit is wat we kochten:

Deze lijstjes kocht ik voor een euro per stuk, de prentjes die erin zitten komen uit het boek wat hier onder staat. 
x Simone 
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten