dinsdag 4 maart 2014

kringloop vondsten

Vandaag had ik al gezegd dat ik naar de kringloper in Roosendaal zou gaan. Dat heb ik gedaan en m'n vriend ging mee!
We vonden best veel en heb alle dingen die ik kocht gefotografeerd.
we waren eigenlijk al heel de winkel door en toen zei mijn vriend dat hij mooie oude blikken had zien staan maar eigelijk niet goed had gekeken. Dus wij terug naar die blikken en wat ben ik blij dat we dat hebben gedaan.
We vonden super veel mooie blikjes die ik allemaal mee nam. 2 daarvan heb ik later opgezocht opinternet en hier vragen ze gemiddeld 15 euro voor!
Dit is wat ik allemaal heb gekocht.

€0,55

€0,55

€0,75
€0,75
€0,75
€0,25
x Simone 
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

2 opmerkingen:

  1. Die blikken van die katjes zijn zo amazing! Waar zijn ze ergens van als ik vragen mag?

    ~ Stephanie // aphelium.org

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik was vandaag in de kringloper in Roosendaal. hier stonden ze tussen alle andere blikken. kwam er daarna dus achter dat ze normaal voor redelijk wat geld worden verkocht.
      x Simone

      Verwijderen