vrijdag 7 maart 2014

favoriete instagram accounts.

Ik heb jullie al wel eens eerder verteld dat mijn Littlegrannies verhaal begon bij een instagram account. Ik postte veel foto's van mijn kamer en outfits en kreeg steeds meer volgers.
Zelf volg ik ook best veel mensen. Eigenlijk alleen maar accounts die te maken hebben met mijn interesses, vrienden volg ik niet op dit account, hier heb ik mijn persoonlijke account voor.
Vandaag wil ik laten zien wat mijn favoriete accounts zijn op instagram. 

1.  louloubelle__x

Dit meisje maakt prachtige foto's van alle dingen die een bloemen print hebben. Ze spaart Royal Albert servies en heeft ook nog eens een leuke kleding stijl. 

 2. originalvintagequeen

Ze heeft een prachtige vintage stijl en maakt veel outfit foto's, deze zijn voor mij een grote inspiratie bron. 

3. in613

Dit is een online vintage shop die super mooie foto's maakt en leuke combinaties laat zien. hier haal ik inspiratie uit die ik in het dagelijks leven veel gebruik. 
natuurlijk heb ik naast deze instagram profielen nog veel meer favorieten, dit zijn wel de accounts waar ik het meest op kijk en waar ik de meeste foto's van like. 
ik hoop dat jullie het leuk vinden om eens te zien wat voor accounts ik nu volg. 
x Simone 
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

1 opmerking:

  1. Hele toffe accounts! Ik kende ze allemaal nog niet dus ik heb weer wat te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen